Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

idem cvičiť

... konečne
leto sa blíži a myslím, že najviac by vám vedel o tom rozprávať ten môj, ako sa mi podarilo za rok aj čosi pribrať... nie... nie som tlstá, ani obézna... mám iba pár kíl navyše... nie vlastne som iba rozkysnutá... nemám navyše, mám akurát, ale samozrejme chcem mať troška menej... no a dnes idem po dosť dlhej dobe do posilovne...

ešte včera ma bolel krk... ale dnes som fit a veeeľmi sa teším... musím spevnieť, to v prvom rade... stravu už som si zadelila letnú... ovocie a zelenina... minerálky a ovocné šťavy... výnimočne mäso a cestovina... občas zemiaky... minimálne sladkosti a fastové foody... no a idem na to...

už ma nebaví sedieť doma a lamentovať, že kamoška nemá chuť ísť alebo je práve zaneprázdnená... dosť dosť dosť... leto je tu hneď, ani sa nenazdám a ja chcem doňho vstúpiť... troška vyformovaná...

a tak dnes, práve dnes je ten deň... našla som si tú správnu posilovňu a idem... je blízko, je lacná a myslím, že dosť kvalitne vybavená... tak mi prosíííííííííím držte palce, aby som to stihla a čoskoro bola... no, mala dobrú /alebo aspoň lepšiu/ postavu... a verím, že okrem mňa to ocení aj môj najdrahší... :o.)

keď sa mi veľmi chce :o.) | stály odkaz

Komentáre

  1. Prečo práve takto?
    Vidím, že humor ktorým zabaluješ svoju nedokonalú tvorbu pochádza z čias rannej fázy nezretého ovocia. Zreteľne vidím, snahu o akýsi umelecký prenos formou neštrukturovanej anotaje či snáď polimerickej nezrelosti. Kvantitatívne ohrozuješ jedine tvorbu bobrou ale kvalitatívne neohrozuješ nikoho, pretože, takúto otrasne nelineárnu tvorbu som ešte nevidel. Plač mi zviera moju literárne vyzretú dušu, kričím po vlastných príbuzných, pretože som srašne vykolajený z harmónie, ktorá pozostáva z chutných a porcovaných literárnych lahôdok. Prečo si vlastne začala tvoriť niečo také nesúmerné, ktoré aj tak bolo odsúdené na predčasný zánik? Odpoveďou by snáď mohol byť lahostajný vietor či prievan ktorý motivuje výsledky parlamentných volieb. Odvážnou formou presadenia je nevyvážená kvalita a dôležitosť myšlienok, ktoré sú v tomto diele v pozadí naproti tomu, že mali byť v popredí. Do popredia sa ponúka akurát nepresvedčivý obsah plný sebaľútosti a spoločenskej nerovnováhy. Nechcem už viac jazdiť na bicykli. Roman Malinacek
    publikované: 03.05.2005 12:55:05 | autor: Balaton (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. myslim, ze pisat
    mozem... zla tvorba snad nikomu neublizuje... mozno iba ludom ako si ty... no ja ich neviem pomenovat... nadludia? mozno... proste ti co si myslia, ze su viac a viac aj vedia... v skutocnosti iba kopiruju zo strachu, ze by to vlastne pokazili...

    sebalútost? kde pre boha? ... to ma fakt zaujima...

    kritika je napisana ako poucka... no mas ju z vlastnej hlavy? alebo opisujes precitane? prepac ale nemozem si z nej nic vziat... mozno nabuduce... je to velmi kostrbate...

    a este malickost... toto je iba vylev, ma to byt napisane presne tak ako to je... co ostalo vzadu, ma tam ostat... ak to bude napisane inak, nie je to moje... skus to akceptovat...
    nerozumies tomu? nevadi :o.)
    publikované: 03.05.2005 13:06:38 | autor: ywana (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. Čiastočné podráždenie?
    Poučka je z mojej hlavy, áno, to priznávam. NO, si len žena a preto si nemohla pochopiť, že to malo strašne daleko od kritiky :-) Veľmi daleko ak nie ďalej. Nuž nadišiel čas, trochu preklenúť pocit krivdy a falošnej nadradenosti. Treba si uvedomiť, že sa nepozeráš zhora dole ale naopak. Uvoľnilo sa tu miesto práve pre mňa ...
    publikované: 03.05.2005 13:34:03 | autor: Balaton (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. dielo
    Musím zareagovať a obhájiť kolegu uznávaného Balatona, ktorého text zložito koncipovaný si označila za poučku.
    Samozrejme, že sú to jeho vlastné postrehy, ktoré svedomito usporiadal do stručného opisu tvojho diela.
    publikované: 03.05.2005 13:45:59 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. dielo
    Na druhu stranu si musime uvedomiť, kam môžme pri svojej kritike dôjsť. Je hodné zamyslieť sa nad faktom, že nie každý vždy porozumie písmu toho druhého. Ak sa nám zdá text príliš farebný alebo naopak z odborného hľadiska predimenzovaný musíme sa nad to povzniesť a preklenúť bariéru nepochopenia.
    publikované: 03.05.2005 13:49:01 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. jeden mudrejší ako druhý
    2 Albert a Balaton: silné slová, a rád by som videl čo ste dokázali vy? Za silné slová sa často skrýva slabý človek...
    ...no ja nesúdim... len pozorujem
    ...preto,že je žena to nemala pochopiť?...
    publikované: 03.05.2005 13:53:31 | autor: DaMage (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. Plne súhlasím
    Pán Albert. Som rád, že Vaše vznešené písmená obhájili práve moju podľa písmen dotyčnej "kritiku" a tým ste sa priklonili na váhe spravodlivosti k úplnému odsúdeniu nedorozumenia. Mladá, akiste začínajúca autorka nepostrehla, že práve v tejto chvíli sa stala terčom skúseného harcovníka. Pre Vašu radosť slečna uvediem fakt, že keď som začínal svoje tvorivé obdobie boli moje tvorby podstatne slabšie pretože som bol ovplyvnený koncom druhej svetovej vojny. K tomu sa však nechcem teraz vyjadrovať. Nebuďte taká vzťahovačná, čo keby som Vás urážal?
    publikované: 03.05.2005 13:55:41 | autor: Balaton (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. DaMage
    Nie neboj sa ty určite nepatríš k mužom, ktorý sú chápavejší ako ženy. V tvojom prípade o to s určitosťou nejde. Môžeš byť pokojný, veci okolo teba sa budú diať naďalej a ani si to nevšimneš. Sladké snívanie
    publikované: 03.05.2005 13:59:29 | autor: Balaton (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. NEDOROZUMENIE
    Vidím, že by sme sa tu zatiaľ možno nemali vyjadrovať slovníkom nám tak blízkym pán Balaton. Isteže sme narazili na prívalovú vlnu nepochopenia, ktoré je sprevádzané neporozumením i nedorozumením. Môžem len konštatovať, že sme zrejme správne neodhadli tok myšlienok dnešnej modernej mládeže a tým pádom pokladajú naše príspevky za neprimerané alebo odsúdenia hodné. Vyjadrili svoj názor na túto iste ošemetnú situáciu ako najlepšie vedia.
    publikované: 03.05.2005 14:02:04 | autor: ALBERT (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. stále as čudujem
    prečo ste potom tu, keď 'Vám' to tak tu vadí. Neviem to, že niekto nepoužíva Váš 'slovník' neznamená, že je menej než vy, čo vyznieva z:
    <i>Nuž nadišiel čas, trochu preklenúť pocit krivdy a falošnej nadradenosti. Treba si uvedomiť, že sa nepozeráš zhora dole ale naopak. Uvoľnilo sa tu miesto práve pre mňa ...
    </i>
    neviem, celé to svedčí o nadutosti osôb a pretvarovaní sa, že sú viac...


    ...a možno sa chcete zabaviť hrou na 'intelektuálov', ale to Vám nejde.
    publikované: 03.05.2005 14:11:45 | autor: DaMage (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. čudujem sa
    prečo ste tu, ak nikto tu nepoužíva 'Váš slovník'.
    Snažíte sa nadradzovať nad iných (čo iní tu nerobia), citujem:<i>Nuž nadišiel čas, trochu preklenúť pocit krivdy a falošnej nadradenosti. Treba si uvedomiť, že sa nepozeráš zhora dole ale naopak. Uvoľnilo sa tu miesto práve pre mňa ... </i>


    Vyzerá to tak, že sa hráte na intelektuálov, no nejde Vám to.
    publikované: 03.05.2005 14:16:14 | autor: DaMage (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. Pán Albert
    Pán Albert, napriek tomu, že ich vek nie je primeraný tvorbe o akú sa snažia, netreba odhliadať od faktu, že svoju tvorbu prezentujú na verejnom fóre, čo je prinajmenšom zarážajúce. Nenazval by som to drzosťou, skôr a to dúfam, ide o pokus vlastného zdokonalenia. Nechcem byť konkrétny a reagovať na tvorbu DaMage-ho, pretože som stihol nahliadnuť aj do nej, hoc by som to rád urobil, ale mám nepretržite na zreteli, že som nereagoval na jeho tvorbu ale na tvorbu, mladej, nanapísal som neskúsenej (napriek tomu čo si MôŽEM ale NEMUSÍM myslieť) autorky. Treba sa len zdokonalovať
    publikované: 03.05.2005 14:21:09 | autor: Balaton (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. ...
    Uplne chapem vznesene a fundovane nazory slovutnych literarnych odbornikov, menovite P. Balatona a p. Alberta. Je pohladenim na dusu intelektuala a veci znaleho citat take vystizne a priamo smerujuce slova. Tesim sa na dalsie prednasky a prispevky. A tesim sa na ne bez PRAVOPISNYCH CHYB, p. Balaton.
    publikované: 03.05.2005 14:22:30 | autor: bowden (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. 2 all
    niekto sa tu zrejme velmi nudi a tak sa snazi bavit na ucet niekoho ineho. Predpokladam, ze Balaton a Pan Albert maju tak 16-17 rokov a ukrutne sa nudia na hodine vypoctovej techniky. Teda ak nejde o tu istu osobu, co sa mi zda dost pravdepodobne. Yw nemusis si ich ani vsimat. Tvoje clanky su skvele take ake su.
    publikované: 03.05.2005 14:26:32 | autor: Lemy (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. 2 Lemy
    súhlasím s tým že je to asi jedna osoba...

    ...a len tak mimochodom Ywana tu píše o sebe zaujímavou formou
    publikované: 03.05.2005 14:28:59 | autor: 2 Lemy (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. diskusia o diele
    Samozrejme, že prívalová vlna ešte len prichádza. To sa dalo čakať. Unudený deň si môžme spríjemniť ostrou diskusiou na verejnom fóre. Áno, mám rád podobné debaty už len z toho dôvodu, že nám mnohé objasnia a napovedia niečo o zmýšľaní a povahách rôznych ľudí. Avšak musím poukázať aj na skutočnosť, že momentálne sa diskusia točí okolo útokov na dvoch starcov a tým pádom sa odvrátila od pôvodnej témy čo ma trochu zarmucuje.
    publikované: 03.05.2005 14:29:09 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. a blog
    je celkovo o voľnosti, nie o zväzovaní. Je len čisto na autorovi aký ho bude mať.
    publikované: 03.05.2005 14:30:22 | autor: DaMage (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. takže
    ja neutočím na 'dvoch starcov' a ak ste tými, za ktorých sa vydávate, prečo v položke www udávate stále iné údaje? ak tam nemate čo napísať, tak tam nič nepíšte

    ...a sorry, že som sa pred chvíľou podpísal ako '2 lemy' - chybička sa vlúdila
    publikované: 03.05.2005 14:36:03 | autor: DaMage (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. mail
    2 DaMage
    Mail a www sa da objasniť jednoducho. Tento server (možno sa mi to zdá) nie vždy uverejní môj príspevok. Asi som si myslel, že ak vypíšem všetky kolonky, môj príspevok prejde a tým pádom si ho budete môcť prečítať.
    publikované: 03.05.2005 14:39:09 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. mail a www
    2 DaMage
    Mail a www sa da objasniť jednoducho. Tento server (možno sa mi to zdá) nie vždy uverejní môj príspevok. Asi som si myslel, že ak vypíšem všetky kolonky, môj príspevok prejde a tým pádom si ho budete môcť prečítať.
    publikované: 03.05.2005 14:40:09 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. tento server
    uverejni prispevok vzdy, len to nejaku chvilku trva kym sa nacashuje
    publikované: 03.05.2005 14:41:08 | autor: Lemy (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. uverejní vždy
    len musí byť vyplnené meno, názov a komentár
    publikované: 03.05.2005 14:46:36 | autor: DaMage (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. Kritiky?
    Ani neviem čím mám začať. Toto nie je kritika o diele ale naozaj len kritika tzv. "kritizujúcich". 16-17 ročné deti mimochodom podľa mojich informácií o tomto čase nesedia na hodine informatiky, ale neviem ako je to na osobitných školách pán Lemy.
    publikované: 03.05.2005 14:47:43 | autor: Balaton (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. pre 'pána' Balatona
    16-17 ročné deti o tomto čase môžu sedieť v škole za PC. viem to dosť dobre.

    Lemy nie je pán, pokiaľ viem je to žena...

    A ešte niečo kritiku proti 'kritizujúcim' si začal ty. Z tvojho komentáru vyznelo, že si myslíš, že si čosi viac. A takýto ľudia nie sú obľubený. Kritizujem len to, že buď sa nadraďujete alebo sa hráte na niekoho.
    publikované: 03.05.2005 14:56:30 | autor: DaMage (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. 2 Balaton
    nie je to este tak davno, ked som chodila na strednu odbornu skolu, kde mal bezne vyucujuci den 8 hodin. Ozaj neviem, ake to je na osobitnych skolach. A este aby sme sa vyhli omylom - som zena. Na oslovenie Pan si teda ozaj nepotrpim.
    publikované: 03.05.2005 14:56:59 | autor: Lemy (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. Musím zasiahnuť
    Pretože aj ja patrím medzi <em>dnešnú modernú mládež,</em> proti ktorej sa snaží bojovať <em>dnešná nemoderná mládež</em>, ale nebudem urážať, pretože to nie je zmysel blogu. Ale ak mám byť úprimný, tak Váš <s>podradný</s> štýl komentovania mi veľmi pripomína komentovanie na<s>podradnom</s> blogu http://blog.sme.sk . Ale celkovo si myslím, že každý na tomto blogu má právo písať hocičo bez ohľadu na to, či je kvalitná alebo nie. <strong>(bodka)</strong>
    publikované: 03.05.2005 15:00:46 | autor: Gnaag (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. Musím zasiahnuť
    Pretože aj ja patrím medzi <em>dnešnú modernú mládež,</em> proti ktorej sa snaží bojovať <em>dnešná nemoderná mládež</em>, ale nebudem urážať, pretože to nie je zmysel blogu. Ale ak mám byť úprimný, tak Váš <s>podradný</s> štýl komentovania mi veľmi pripomína komentovanie na<s>podradnom</s> blogu http://blog.sme.sk . Ale celkovo si myslím, že každý na tomto blogu má právo písať hocičo bez ohľadu na to, či je kvalitná alebo nie. <strong>(bodka)</strong>
    publikované: 03.05.2005 15:01:19 | autor: Gnaag (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. Musím zasiahnuť
    Pretože aj ja patrím medzi <em>dnešnú modernú mládež,</em> proti ktorej sa snaží bojovať <em>dnešná nemoderná mládež</em>, ale nebudem urážať, pretože to nie je zmysel blogu. Ale ak mám byť úprimný, tak Váš <s>podradný</s> štýl komentovania mi veľmi pripomína komentovanie na<s>podradnom</s> blogu http://blog.sme.sk . Ale celkovo si myslím, že každý na tomto blogu má právo písať hocičo bez ohľadu na to, či je kvalitná alebo nie. <strong>(bodka)</strong>
    publikované: 03.05.2005 15:01:25 | autor: Gnaag (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. Sorry,
    ale bol výpadok a ja som to prehnal
    publikované: 03.05.2005 15:02:41 | autor: Gnaag (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. Pre tých, čo nepochopili
    Nepríjemný ten refresh...
    publikované: 03.05.2005 15:05:08 | autor: Gnaag (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. reakcia
    Moja rakcia na Váš príspevok slečna (možno pani) Lemy.
    Autor chcel len vyjadriť svoj jasný postoj k jeho veku. Neznižujme sa k takýmto výbuchom hnevu, ktorý Vás zrejme na chvíľu ovládol.
    2 Gnaag. Som veľmi rád , že si všímate komentáre iných ľudí k dielam autorov, ale mali by ste si uvedomiť , že Váš pohľad na vec môže byť skreslený. Snažte sa pochopiť , že nieste vševedúci ani hodný odsudzovať druhých.
    publikované: 03.05.2005 15:09:31 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. slecna moze byt :-)
    neviem o akom vybuchu hnevu sa tu hovori, ale ja som u seba ziaden nepostrehla. "Som veľmi rád , že si všímate komentáre iných ľudí k dielam autorov, ale mali by ste si uvedomiť , že Váš pohľad na vec môže byť skreslený. Snažte sa pochopiť , že nie ste vševedúci, ani hodní odsudzovať druhých" - slova hodne zamyslenia. Skoda len, ze vy sami sa nimi neriadite. /gramaticke chyby som radsej opravila/
    publikované: 03.05.2005 15:18:29 | autor: Lemy (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. Tak takto ?
    Mladý muž, mám na mysli Gnaag-a. Prišli ste sem ako veľká voda, sťa by záchranca. Čosi vo Vás Vám nedovolilo mlčať a preto ste sa rozhodli vyjadriť svoj nepodstatný názor, ktorý okrem toho, že nikam nesmeruje iba chlácholí a dáva na javo na ktorej strane vlastne stojíte je úplne irelevantný. Nemoderná mládež? Posudok psychiatra na Vašu osobu by bol určite hodnotnejší ako Vaše názory. Bližšie neurčitá apatia na blog.sme.sk iba prezrádza Vaše zlé skúsenosti alebo akúsi skrytú traumu.

    Takisto nechápem, vetu ktorou ste vyjadrili každého právo na to aby písal na tomto blogu čo chce. Prečo sa potom snažíte zobrať toto právo ľudom, ktorý netľapkajú všetkým po pleci a nevyjadrujú tak falošné sympatie, ale skôr naopak. Vyjadria svoj nesúhlas. Niekedy je lepšie rozmýšlať ako bezhlavo písať za účelom prihrievania vlastnej polievočky a takým spôosobom sa dostať do oblúbenosti. Smutné ...
    publikované: 03.05.2005 15:18:41 | autor: Balaton (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. 2 gnaag
    tak ja ta tu nechavam s nimi sameho, mam o chvilu matiku. Bav sa dalej. Skoda, lebo mi celkom zdvihli naladu chlapci :-) este by som si pocitala tie ich literarno-intelektualne zavery bez hlavy a päty.
    publikované: 03.05.2005 15:24:45 | autor: Lemy (e-mail, web, neautorizovaný)
  35. súhlasím
    Súhlasím plne s pánom Balatonom a jeho posledným príspevkom. Na tomto blogu sa zrejme vytvorila slušná komunita ľudí, ktorí jednoducho nedokážu prežuť ostrejšiu kritiku, než na akú sa bežne pozerajú. Táto diskusia je dôkazom toho, že jeden príspevok dokáže rozburcovať ľudí natoľko , že sa vo svojej zaslepenosti nedokážu vyjadrovať objektívne ale zaujato.
    publikované: 03.05.2005 15:25:17 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. ok chlapci
    teraz vyjadrujem svoj subjektivny nazor. Pacia sa mi vsetky prispevky od ywany. Mozete ma za to aj literarne ukrizovat :-)
    publikované: 03.05.2005 15:28:09 | autor: Lemy (e-mail, web, neautorizovaný)
  37. Milý <s>pán</s> Balaton/Albert
    Chcel by som Vás upozorniť na fakt, že píšete a napamätáte si čo ste napísali. viď: <em>" Kvantitatívne ohrozuješ jedine tvorbu bobrou ale kvalitatívne neohrozuješ nikoho, pretože, takúto otrasne nelineárnu tvorbu som ešte nevidel."</em><br /><br /> Ja Vám Vaš právo neberiem, ale prečo ho Vy chcete zobrať Ywane? Tu určite nemá zmysel hovoriť o mojich záchranárskych sklonoch, pretože to, čo ste vy zničili sa už určite zachrániť nedá...
    publikované: 03.05.2005 15:29:08 | autor: Gnaag (e-mail, web, neautorizovaný)
  38. Lemy
    Vážená slečna Lemy. Ak to čo uvádzam v mojich príspevkoch (odhliadnuc od počiatočných, ktoré ostanú nepochopené) nemá hlavu ani pätu, tak Vám na hodinu matematiky neodporúčam ísť. Bude to zbytočné ...
    publikované: 03.05.2005 15:29:14 | autor: Balaton (e-mail, web, neautorizovaný)
  39. dkritika
    2Gnaag.
    Bavíme sa o kritike. Tá je občas tvrdá. Verte tomu, že aj ostrá kritika môže vzbudiť motívaciu autora k lepšiemu výkonu. Je to úplne bežné.
    publikované: 03.05.2005 15:34:18 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  40. Gnaag Gnaag
    Radšej by ste nemali používať moje citáty, ktorým beztak nerozumiete. Vysvetlite mi, čo som tým myslel a potom to môžte skúsiť otočiť proti mne. Opakujem POTOM. Mimochodom slovu "zničiť" rozumiete? Pravdupovediac, rád by som veril že áno, ale nebude to jednoduché.
    publikované: 03.05.2005 15:35:26 | autor: Balaton (e-mail, web, neautorizovaný)
  41. neviem, no pozorujem
    schizofreniu? Albert a Balaton?
    neviem, vyzera to tak ako by si jeden človek musel potvrdiť svoj názor pred ostatnými, tým že sa bude vydavať za niekoho iného...
    ...a posudok psychiatra - neviem ak ste taký vzdelaní a múdri ako sa tvárite mali by ste vedieť, že najprv je rozhodujúci posudok psychológa a ak by Gnaag bol prípadom toho, čo opisujete (a nie je, poznám ho osobne), tak by sa maximalne dostal za psychológom.

    ...ale je mi ľúto, že táto debata sa už strháva na boj (dúfam, že len ideový) blogerov(mňa a Gnaaga) proti Vám dvom.
    publikované: 03.05.2005 15:36:29 | autor: DaMage (e-mail, web, neautorizovaný)
  42. Balaton
    prečo nepíšete svoje názory zrozumiteľne?
    skrývate sa za nezrozumiteľnosť?
    a inač podľa mňa časť prvého Vášho komentára vôbec nie je konštruktívnou kritikou, priam smeruje k odsudzovaniu.
    publikované: 03.05.2005 15:41:51 | autor: DaMage (e-mail, web, neautorizovaný)
  43. boj
    2DaMage
    A máme to tu " blogerov(mňa a Gnaaga) proti Vám dvom." Na túto situáciu som upozorňoval už pred hodnou chvíľou. Škoda , že nečítate príspevky pozorne. Možno by sme tak predišli prípadným nedorozumeniam.
    publikované: 03.05.2005 15:43:03 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. Pán Albert/Balaton
    Neviem ako chcete aby som Vás oslovoval? Ale myslím, že ten, kto nechápe ste asi len vy. Ja som ten Váš komentár pochopil dostatočne dosť a musím aj priznať, že KONŠTRUKTÍVNA kritika môže človeka vyhecovať k lepšiím výkonom, ale zároveň tu určite platí aj to staré a ošúchané: "Všetkého veľa škodí"<br /><br />
    publikované: 03.05.2005 15:43:41 | autor: Gnaag (e-mail, web, neautorizovaný)
  45. boj
    je to čo som vôbec nechcel. ale každá strana si tvrdí svoje a asi nepočúva tu druhú, ale Balaton to s tým psychiatrom prehnal.
    publikované: 03.05.2005 15:45:29 | autor: DaMage (e-mail, web, neautorizovaný)
  46. DaMage
    Vážený pánko. Schizofrénia, keď sme už pri odborných výrazoch nepozostáva len z dvoch bytostí. Prečo potom nepoužívam ďaľších ochrancov, prečo sa uspokojím len s pánom Albertom, proti presile (ovšem nie myšlienkovej či ideovej). Rozdiel medzi psychológom a psychiatrom Vám nie je cudzí ale potom prepáčte. Naozaj som nevedel, že psichiater posudky nevydáva. To je pre mňa nové
    publikované: 03.05.2005 15:45:29 | autor: Balaton (e-mail, web, neautorizovaný)
  47. No toto je už naozaj vrchol
    Vy chcete odsudzovať nás za to, že začíname boj, ktorý ste vlastne vyvolali Vy vašimi neuveriteľne dehonestujúcimi komentármi?
    publikované: 03.05.2005 15:45:56 | autor: Gnaag (e-mail, web, neautorizovaný)
  48. 2 Gnaag
    dehonestujúce... neviem, boli prehnané
    vyskytlo sa tam trocha konštruktívnej kritiky.
    publikované: 03.05.2005 15:47:23 | autor: DaMage (e-mail, web, neautorizovaný)
  49. ako ma máte oslovovať?
    Bol by som rád, keby ste rozlišovali mňa a pána Balatona. Niesme tá istá osoba. Myslím , že správca tohoto serveru by to vedel dokázať.
    Z môjho pohľadu to vôbec nebola ostrá kritika. Zažil som omnoho ostrejšiu a drsnejšiu. A nikdy sa nič nikomu nestalo. Nepreháňajte
    publikované: 03.05.2005 15:47:45 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  50. Balaton
    si Roman Malinacek? toto meno som zazrel v prvom komentari
    publikované: 03.05.2005 15:51:13 | autor: DaMage (e-mail, web, neautorizovaný)
  51. Vyborne
    ak si dlhsie necvicila, daj spociatku bacha a "davky" zvysuj len postupne. Ide hlavne mat radost z pohybu, az potom pridu vysledky, v podobe kondicky a postavy. Niekedy je z prvotneho nadsenia svalovica, ktora moze odradovat. (komentate som necital, stacila mi prva veta :)
    publikované: 03.05.2005 15:54:12 | autor: aZ (e-mail, web, neautorizovaný)
  52. UFF
    Ako som znova preletel pohľadom po tejto (ako ste to nazvali) <em>"verejnej diskusii"</em>(s cim nesuhlasim) musím povedať, že napísať tak ostrú kritiku práve na tento oddychový članok (aký napíše každý blogger raz za istý čas) bolo viac ako zvláštne. Ak by ste si prečítali čo i len jednu definíciu blogu na NETe asi by ste sa veľmi čudovali, čo vlastne blog je. Podľa všeobecne uznávaného názoru to je vlastne (mimo iného) aj čosi ako bútľavá vŕba, kde si človek môže vyliať srdce
    publikované: 03.05.2005 15:54:55 | autor: Gnaag (e-mail, web, neautorizovaný)
  53. 2 aZ
    Buď rád, že si ten kybernetický odpad nečítal, pretože by si tu asi zakysol tak, ako aj ja. :D
    publikované: 03.05.2005 15:56:26 | autor: Gnaag (e-mail, web, neautorizovaný)
  54. tak ja odchadzam
    lebo musim - ale vratim sa...
    Balaton:a to co som pred chvilou vydel spojene s meno Roman Malinacek
    vyzeralo bud na recesiu alebo na... ...nebudem sudit.
    publikované: 03.05.2005 15:58:54 | autor: DaMage (e-mail, web, neautorizovaný)
  55. Gnaag
    Tak teda karty na stôl. Volám sa Roman Malináček, čo stačí na to, že sa za ničím neskrývam a dokážem sa pod svoje vety podpísať. Dokážete to aj Vy pán Gnaag? Alebo Vás tak volá aj matka? Sila mojej reakcie na tento článok je nepopierateľná, ste dobrým príkladom pán Gnaag. Dotkli ste sa niečoho nepochopiteľného, inak si neviem vysvetliť Vaše zotrvávanie na tejto stránke. aZ reagoval predmetne a k veci, čo na tom, že nepochopil. Vy ste to tiež nepochopili, ale čítali ste to celé. Rozdiel medzi ... nebudem to komentovať, nie je mojím cieľom urážať. Naozaj nie. Stačí vytiahnuť jednu JEDNOZNAČNÚ vetu opakujem JEDNOZNAČNÚ vetu ktorou som urazil a možno ma presvedčíte.
    publikované: 03.05.2005 16:04:30 | autor: Balaton (e-mail, web, neautorizovaný)
  56. Dielo ->
    nejakeho Romana Malinaceka :))
    publikované: 03.05.2005 16:08:12 | autor: aZ (e-mail, web, neautorizovaný)
  57. aZ
    Nejakého? A vy ste kto pán aZ? Smiešne
    publikované: 03.05.2005 16:11:20 | autor: Balaton (e-mail, web, neautorizovaný)
  58. ludia.....
    ...co to tu rozoberate???<br>Kritiku clanku na blogu..? Tak to vam uz asi vazne ...<br><br>Blog je tu na to aby sa clovek vypisal, ked chce pisat a povedat nieco svetu, a to stylom ktory je mu blizky.. A myslim si ze Ywana rada pise, a pise tak, ako to citi a ide jej to skvele.<br><br>Neviem kto ste a ci to tu len tak "zo srandy" zbytocne zahlcujete svojimi nezmyselnymi prispevkami v ktorych nepriamo vyvolavate konflikty zo strany ostatnych citatelov, ale bolo by lepsie, ak by ste s tym prestali. Nebudete zbytocne zahlcovat server, zbytocne sem pridavat komentare a tak. A hned nam ostatnim bude lepsie..<br><br>Odkryt meno..co to znamena? Na Slovensku je vela ludi s rovnakymi menami. To je nic.. <strong>Ale odkryt svoje vnutro, svoje pocity a myslienky...to je nieco.....</strong>
    publikované: 03.05.2005 16:59:58 | autor: samuel (e-mail, web, neautorizovaný)
  59. Samuel
    Neberiem jej jej tvorbu, to sa ani nedá. Čo ak som odkryl svoje vnútro v mojej tzv. kritike? Alebo to sa nedá charakterizovať ako myšlienky? Len preto lebo tebe sa to tak nevidí? Lebo autorku poznáš a mňa nie? Preto nemám právo vyjadriť svoje myšlienky, ktoré sa ako myšlienky brať nebudú dovtedy kým nebudem pre teba známy tým, že budeš poznať moju tvorbu? Prepáč, ale nevedel som, že tento server je obmedzený na 26 kb. Začínam mať obavy aby sa náhodou nezosypal pod toľkou ťarchou dát, ktoré sa tu vychŕlili. Prečo sa zapájaš? Čo si vlastne chcel vyjadriť?
    publikované: 03.05.2005 17:11:17 | autor: Balaton (e-mail, web, neautorizovaný)
  60. Samuel
    A odpustite mi, že som pri Vás zvolil tykanie. Nechcel som aby to vyznelo tak, že myslím všetkých zúčastnených = "len preto lebo Vám sa to tak nevidí". Prepáčte
    publikované: 03.05.2005 17:16:48 | autor: Balaton (e-mail, web, neautorizovaný)
  61. tak toto je vrchol... /balbert, lemy, gnaag, az, damage.../
    na uvod sa ospravedlnujem za slova. ktore pouzijem... :o.) ospravedlnujem sa vsak iba domácim...



    albertlaton... si primitiv najhrubsieho zrna...
    preco nemas viac podporovatelov v tvojej osobe??? lebo v tebe ostal maly kusok zdraveho mozgu a ten vie, ze by si sa prezradil...



    kedy si ma urazil???... po pravde ma nieco ako ty nemoze naozaj urazit... co ma dopalilo je precitanie si tejto diskusie... pravda je vsak este jedna... ty, posledna nula v celom svete chces mne tvrdit, ze som IBA ZENA??? to ma nahnevalo, co si ty dokazal? ty samohonic neukojeny?

    tak to si prehnal... si nieco nepomenovatelne... si odpad, spina a spodina spolocnosti... ano tak to momentalne citim pre tvoje pri**bane IBA ZENA...



    si chudak, najprv som sa aj chcela zamysliet nad tvojou kritikou, teraz uz ma to ani nenapadne...

    kritika, hoci sa tvari byt konstruktivna, je splet pi**vin... keby k***t kritik chcel napisat slusnu konstruktivnu kritiku, precita si aj ine diela autora, aby mal aspon bledomodry sajn o nom...



    tym nechcem povedat, ze viem pisat... nie, neviem... ale snazim sa a bavi ma to a naozajstna kritika mi pomaha... posuva ma vpred...



    s teba vsak vrasky nemam, neprestanem pisat, lebo mi nieco napisalo zvasty na clanok, ktory som pisala par minut pred odchodom do posilovne... bol to iba momentalny stav a pocit... tak som ho tam bachla... a paci sa mi...

    az.......... vies co? ja sa ti citim skvele, bola som tam 1 a pol hodiny a zamakala na nohy... robila som strecing tak snad svalovica nepride...

    vo stvrtok idem zase, bolo tam vsetko co potrebujem... super :o.)



    a teraz ostatní........ som rada,ze ste sa ma zastali, nemuseli ste... ale vdaka.... potesi, ked viem, ze su aj ludia, co si ma radi precitaju, hoci je moje pisanie kostrbate a nedokonale...

    mne to nevadi a ak ani vam... prosiiiiiiiiim ignorujte toho cvoka... a prepacte mi ten slovnik i ked vy***... vdaka :o.)


    toto som dost prehnala, pardon... :o.))))))))


    publikované: 03.05.2005 17:23:21 | autor: ywana (e-mail, web, neautorizovaný)
  62. YWANA
    Na úvod záveru sa Vám všetkým chceme ospravedlniť. Stali ste sa terčom výskumu ľudského správania a reakcie na nezmyselný strapec písmen.

    S Vaším láskavým súhlasom, bude táto diskusia zverejnená na našej (píšem v množnom čísle, sme dvaja, ver či never, schízu má iba moja sestra) webovej stránke.

    Ywana, viem, že Tvoja tvorba je dobrá ale jedno v živote musíš prekonať. Nikdy sa nenechaj "vytočiť" človekom o ktorom píšeš, že je nula. Ak by nulou bol nestál by ti za pozornosť.

    Všetkým ešte raz pekne ďakujeme, obohatili ste našu stránku. Osobitne: Balbert, Lemy, Gnaag, az, DaMage ale hlavne YWANE (výber článku bol náhodný a padol na Teba. Nehnevaj sa, nie sme až taký magori. PS: Mala si už toľko komentárov? ;-))

    publikované: 03.05.2005 17:57:32 | autor: Balaton (e-mail, web, neautorizovaný)
  63. so suhlasom ci nesuhlasom...
    myslim ze si mohol pochopit, ze moja reakcia bola na predchadzajuce komentare a na vyraz IBA ZENA... odpovedz si sam ci si nula... prekusnem vselico, no vidim, ze aj teba sa dotklo prave ked som ti povedala nieco skarede...

    ospravedlnenie prijimam... ale nikdy mi nehovor, ze som IBA ZENA... lebo zena je to najuzasnejsie stvorenie, ktore kraca po zemi

    publikované: 03.05.2005 18:03:19 | autor: ywana (e-mail, web, neautorizovaný)
  64. Balaton
    Mna ste sice neosrali (reagujem na clanky a nie pindy), ale myslim, ze to nebol vyskum, ale neseriozne provokovanie. Ja, ako spoluautor diskusie, v zaujme nedehonestovania zucastnenych, nedavam suhlas s uverejnenim na inej webovej stranke.
    publikované: 03.05.2005 18:36:57 | autor: aZ (e-mail, web, neautorizovaný)
  65. pani Vyskumnici,
    takto ste mna, ktory konecne objavil spriaznene duse spravneho intelektualskeho razenia sklamali? Nie nesklamali, podrazili! Vraj vyskum! Vraj zverejnenie na stranke! Ja chcem konstruktivnu ktitiku! A BEZ PRAVOPISNYCH CHYB, PANI VYSKUMNICI!

    (A na ktorej stranke si vas vyskum mozme osvojit? Snad si to date pred zverejnenim pozriet niekomu, kto ovlada pravopis, aby ste sa neblamovali, ako cely cas v tejto diskusii. Celkom som sa bavil na hluposti ludi.)
    publikované: 03.05.2005 23:31:54 | autor: bowden (e-mail, web, neautorizovaný)
  66. poburenie ci pobavenie?
    Myslim, ze presne takuto reakciu po zverejneni naseho posledneho prispevku sme nan aj cakali.
    bowden- pravopisné chyby nemusíme rozoberat - je nám to jedno. Nasa stránka nebude o gramatike, bude o volnosti.
    az - podla mna to perfektne splnilo úcel. Vsetci ste sa na to chytili a dokonca sme si vynutili dva nove clanky. Myslim , ze uz davno ste tu nemali poriadne co rozoberat. A viem, ze tieto reakcie Vam aspon spestrili vas vsedny blogersky den.
    Je mi jedno co si teraz o nás myslíte. Rád by som len pocul, ci to na nasej stranke môzeme uverejnit cele. ak nie , dame odkaz na blog. Link na nas web vam bohuzial momentalne nemôzem poskytnut, kedze stranku prave plnime informaciami. Ale môzem povedat len tolko, ze to bude nieco ine, nez na co ste vsetci zvyknuti.
    publikované: 04.05.2005 08:08:57 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  67. v prvom rade
    nesuhlasim s uverejnenim mojich komentarov na vasej stranke. Ked ste uz chceli robit na www.blog.sk nejaky seriozny vyskum, mali ste kontaktovat Singularity, s. r. o. ako prevadzkovatela tejto stranky. Asi neuverite, kto by vam dvihol telefon - ja.
    publikované: 04.05.2005 08:51:43 | autor: Lemy (e-mail, web, neautorizovaný)
  68. odpoved
    Tak trucujte:)
    Tak ty by si nam zodvihol telefon? A co dalej? Uz by to nemalo ziaden zmysel.
    publikované: 04.05.2005 08:57:09 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  69. pravopisne chyby
    ja by som ich rozobral, pretoze clovek, ktory robi HRUBE pravopisne chyby a nie je prave na prvom stupni ZS "straca u mna body". Nemozem si pomoct, gramatika JE pre mna dolezite kriterium (ale samozrejme nie jedine) pri posudzovani cloveka.
    publikované: 04.05.2005 09:03:21 | autor: bowden (e-mail, web, neautorizovaný)
  70. 2bowden
    Ty stale s tou gramatikou. Nebud taky prisny. Chces mi hadam tvrdit, ze ked sa spoznas s clovekom nie pisomnou formou, zacnes ho skusat diktat? To kriterium môzes kludne pri posudzovani ludi vyskrtnut.
    publikované: 04.05.2005 09:07:19 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  71. to albert
    dovolis mi hadam posudzovat ludi tak, ako ja chcem. Dakujem.
    publikované: 04.05.2005 09:30:02 | autor: bowden (e-mail, web, neautorizovaný)
  72. adovolim
    posudzuj si ludi ako chces. mne je to jedno. Len konstatujem.
    publikované: 04.05.2005 10:21:45 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  73. to Albert
    Este raz pre pripomenutie, som dievca. Ku gramatike: nikto by si ju nevsimal, keby ste sa na zaciatku nehrali na premudrelych. Ked sa chce niekto prezentovat ako znalec literatury, nemoze robit hrubky. Dajte si na to pozor, az budete nabuduce kazit naladu na inej stranke. Myslim, ze tu nam stacilo zazit vas raz.
    publikované: 04.05.2005 11:37:44 | autor: Lemy (e-mail, web, neautorizovaný)
  74. tak som si precital a pobavil sa a dodam...
    Vazeni pani navstevnici albert a Balaton, dakujeme za ukazku provokativneho pristupu a sputenia flamewar na blog.sk. Komentovat nic neplanujem a ani nebudem. Co sa tyka publikovania obsahu tohto blogu, je to o povoleni majitelky Ywanky a dalsich blogerov, ktori sa Vam predpokladam pod tymto komentarom strucne vyjadria kazdy osobitne ci suhlasia so zverejnenim svojich komentaroch v akomkolvek Vasom diele, ci uz elektronickom alebo tlacenom. V pripade zverejnenia akejkolvek casti aj komentara bez suhlasu autora, Vas autor moze na zaklade autorskeho zakona zazalovat.

    Ostatnym blogerom doporucujem do buducnosti podobne komentare radsej ignorovat.

    Dodam este postreh k Lemy, ako na to bolo tuna parkrat upozornene je osoba zenskeho pohlavia. V Singularity ju obcas vidat a ten telefon ked sa dovolate do Singularity, mozno dvihne aj ona, ale castejsie ho dvihaju ini :)

    No a na zaver k priekumom, pokial si dobre pamatam na svoje skolske casy a veci tykajuce sa priekumov a vyskumov, ci uz verejnej mienky, pripadne inych sociologickych ci psychologockych, tak toto tuna hore bol mozno slaby odvar nejakeho pseudopsychologo-sociologickeho prieskumu spravania sa mensich kompaktnych skupin. Avsak psychologia ci sociologia sa vacsinou na Slovensku studuje pri filozofickych fakultach, kde sa na pravopis baziruje az prilis. Takze zaverom, ci je pravda, ze sa jednalo u autorov o nejaky seriozny a vedecky vyskum by som ako vysokoskolsky pedagog (ak by som nim bol) hodnotil mozno tak na 3, aj to iba za vyvolanie flamewar a spravnej atmosfery na pozorovanie, inak nic moc, skuste este dostudovat odbornu literaturu.


    HOWGH.
    publikované: 04.05.2005 11:47:09 | autor: dmiba (e-mail, web, neautorizovaný)
  75. A klasik by uzavrel :)
    A národ oboril sa na národ
    s úmyslom vraždy, s besom skaziteľa.
    Kres spráskal pušiek, zahrmeli delá:
    zem stone, piští vzduch, rvú vlny vôd,
    kde bleskom kmitla hrozná Astarot.
    A jak v žne postať zbožia líha zrelá
    pod kosou, radom váľajú sa telá;
    v cveng šabieľ špľachce čerstvej krvi brod...
    publikované: 04.05.2005 11:52:21 | autor: Thalen (e-mail, web, neautorizovaný)
  76. hadam koniec
    2 LEMY- sorry uz si dam pozor(ak este bude treba) Asi si nepochopila, ze hrat sa na premudrelych bol zamer, ale nechajme to uz tak. Tvrd si co chces.
    2DMIBA - nebudes nic komentovat, ale komentoval si. pekne si sa rozpisal. Vyskum bol pre nas, nie pre fakultu ani ziadneho profesora ani pedagoga. Nebol psyhologicky ani sociologicky ani iny ako si ho opisal. Nechceme zan dostavat ziadne znamky ani ocenenia. Bol nas a nas zostane. Ako si to posudil - je mi jedno.Ja som si z tejto diskusie nieco zobral.
    Odkaz pre vsetkych zucastnenych. Vsetci sme sa podielali na tvorbe flamu. Vsetci co prispeli svojim komentarom ho prehlbovali viac a viac. Ked to uz prekrocilo urcitu hranicu, chceli sme to ukoncit a vsetko objasnit. Niektorym to vsak nestaci....
    publikované: 04.05.2005 12:17:06 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  77. 2 albert
    Hodnotit a komentovat su dve rozdielne veci. Ja som hodnotil vas prieskum, nekomentoval som nic z toho co ste tu napisali.
    Co sa tyka zaclenenia prieskumu, mas pravdu ozaj nebol ani psychologicky ani sociologicky, k tomu to ma daleko. Len neviem pochopit, k comu ozaj bol.

    X ludi zabilo X x T casu a vysledok je, ze zivot vsetkych zucasnenych je o ten cas kratsi (ZT = ZT - (X x T)). Vysledok diskusie = nic sa nevyriesilo, nepriniesla takmer nic pozitivne zucastnenym. Az bude kazdy z Vas umierat a premyslat, kde ste mohli usetrit par minut svojho zivota a prezit ich inak, skuste si spomenut na tuto diskusiu.
    publikované: 04.05.2005 13:28:05 | autor: dmiba (e-mail, web, neautorizovaný)
  78. kedze je to na mne
    a podaktori nesuhlasia... nesuhlasim s uverejnenim tychto ani inych komentarov /na tuto temu/ na inej stranke... ani v inej forme...

    ak bude treba, aj sudit sa mozeme...

    vyslovne vam zakazujem pouzit kohokolvek komentar okrem vasich...

    a ak je to mozne, nesuhlasim ani s linkom na tuto adresu na vasej stranke...

    s pozdravom ywana... :o.)
    publikované: 04.05.2005 13:36:40 | autor: ywana (e-mail, web, neautorizovaný)
  79. ...
    2Dmiba - tak preco sa zucastnujes ked je to mrhanie tvojho drahocenneho casu? Myslim, ze tych par pismen a cas , ktory som za tym stravil popri robeni svojej roboty nebudem nikdy lutovat. Vyskum bol pre nas(co s nim spravime je nasa vec) - vidis, musim to pisat 2 krat aby sa ti to vpisalo do pamati. Asi pozorne necitas.
    2ywana
    - po tychto prispevkoch som ani nic ine necakal. Asi som bol naivny ked som si myslel, ze ludia nie su az tak nervozni a plni zlosti. Co uz, ...skoda mohla vzniknut zaujmava a objektivna debata o tejto diskusii z pohladu dalsich ludi.
    Ak mas cas sa sudit, ja ho rozhodne nemam.
    publikované: 04.05.2005 13:56:16 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  80. mozno
    ste si mohli zvolit inu formu

    toto ludi poburilo, nedivim sa...

    nechcem davat zvolenie... vela ludi je proti...

    mam zaujimavy zivot, sem chodim oddychovat a asi nie iba ja...

    preto je tu take pianko...
    publikované: 04.05.2005 14:06:24 | autor: ywana (e-mail, web, neautorizovaný)
  81. ...
    Sorry ak to vyznelo tak, ze ti chcem nieco vycitat. Nieje to tak. Je to na tebe ako si sa rozhodla. Mozno sme spravili chybu, ale ja som si par veci uvedomil. Nieco mi tato diskusia potvrdila, v niecom sa mi zase spravilo jasno. Nebudem rozoberat teraz môj pocit z tohoto vsetkeho, ale urcite bude zverejneny /i ked tam diskusia nebude a ani odkaz/
    publikované: 04.05.2005 14:20:49 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  82. ...
    Sorry ak to vyznelo tak, ze ti chcem nieco vycitat. Nieje to tak. Je to na tebe ako si sa rozhodla. Mozno sme spravili chybu, ale ja som si par veci uvedomil. Nieco mi tato diskusia potvrdila, v niecom sa mi zase spravilo jasno. Nebudem rozoberat teraz môj pocit z tohoto vsetkeho, ale urcite bude zverejneny /i ked tam diskusia nebude a ani odkaz/
    publikované: 04.05.2005 14:20:58 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  83. ...
    Sorry ak to vyznelo tak, ze ti chcem nieco vycitat. Nieje to tak. Je to na tebe ako si sa rozhodla. Mozno sme spravili chybu, ale ja som si par veci uvedomil. Nieco mi tato diskusia potvrdila, v niecom sa mi zase spravilo jasno. Nebudem rozoberat teraz môj pocit z tohoto vsetkeho, ale urcite bude zverejneny /i ked tam diskusia nebude a ani odkaz/
    publikované: 04.05.2005 14:21:11 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  84. ...
    Sorry ak to vyznelo tak, ze ti chcem nieco vycitat. Nieje to tak. Je to na tebe ako si sa rozhodla. Mozno sme spravili chybu, ale ja som si par veci uvedomil. Nieco mi tato diskusia potvrdila, v niecom sa mi zase spravilo jasno. Nebudem rozoberat teraz môj pocit z tohoto vsetkeho, ale urcite bude zverejneny /i ked tam diskusia nebude a ani odkaz/
    publikované: 04.05.2005 14:22:12 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  85. hmm
    mal som to nejake pos... tak je to tam 4x sorry
    publikované: 04.05.2005 14:25:05 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
  86. ok
    v pohode

    a myslim, ze naam viacerym toto vyssie urobilo jasno... :o.)
    publikované: 04.05.2005 14:37:28 | autor: ywana (e-mail, web, neautorizovaný)
  87. Som späť
    A hneď nazačiatku (aj keď sa to mojím spolubloggerom nebude páčiť) dávam súhlas na zverejnenie MOJICH komentárov (ale len preto, lebo blog považujem za istú formu open content, ale vôbec nesúhlasím s formou vášho <s>mhm mhm</s> <em>"prieskumu"</em>)
    publikované: 04.05.2005 16:39:03 | autor: Gnaag (e-mail, web, neautorizovaný)
  88. 2gnaag
    sorry , ale nema vyznam to davat na inu stranku a robit z toho nieco ak tam nema byt vsetko.
    publikované: 04.05.2005 16:54:24 | autor: albert (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014